nedeľa 18. februára 2018

HODOŠTIJÁK Záježová 2018



V značnom predstihu dávam do pozornosti koncert, či skôr akustický festival s názvom HODOŠTIJAK, ktorý sa uskutoční 1 - 2. 6. 2018 na Záježovej.
Kopec rôznych akustických interpretov, solitérov, folk-punx a hipisákov na jednom mieste. Okrem iných zahrám pár songov aj ja.


















Jednoduchý 3 - akordový punk s melancholickým nádychom produkuje tento bratislavský hudobný kronikár a bloger. Pôsobil v kapelách Steh , Šigela a nám sa predstaví vo svojom sólo projekte ako : MIŠO ŠTICH

Info tu:

https://www.facebook.com/events/2009982479280113/





Záježová bola odjakživa roztodivým miestom, kde si vždy stretol rôzne podivné slobodné ľudské bytosti. Prvý krát som tam zavítal v lete roku 1997. Scénou vtedy rezonovali témy ako ekológia, Leonard Peltier, anti-Shell kampaň - Ken Saro Wiwa, vegánstvo a podobne. Taká tá prvá vlna občianskeho aktivizmu, mimovládky, enviromentalizmom načuchnutí mladí ľudia... Súčasťou toho všetkého bývavali aj koncerty. Videl som tam naživo kapely ako CO-CA, PUBLIC, ČISTÁ RYŽA, MäSO, RADIOAKTÍVNY ODPAD a iné...

Záježku som navštívil celkovo iba zopár krát, ale zanechala na mňa silný dojem. Som teda zvedavý aj na tento festival. Rád sa po rokoch vraciam na miesta, kde som dlho nebol - ako posledne napr. do Spišskej)


Mišo


P.S. Hodoštiják sa koná až zadlho, no ešte je tu rýchla last-minute pozvánka už na dnes večer: 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára