sobota 1. apríla 2017

URAGÁN - Rockový magazín - č.6 (jún 1993)


Uragán, rockový mesačník ktorý vychádzal od konca roku 1992 do, hmm, roku 1994?
Čítal som všetky čísla, no mám len niektoré z nich a ani to nie kompletné (kvôli obľube mladého človeka vo vystrihovaní obrázkov). Mám ešte 5.číslo a tuším to posledné (neviem teraz však, že kde).

V tej dobe to bol pre mňa časák (ešte spolu s ug/metalovým METAL AGE-om) kde som mohol nájsť info aj o undergroundových, punkových kapelách, demonahrávkach a pod. Časopis sa dal kúpiť v predajni OPUS na Laurínskej ulici. 

Toto šieste číslo už bolo definované ako "Rockový magazín", no ešte druhé a tretie číslo mali v podtitule: "Heavy metal, hard rock, punk, core a alternatívna scéna"


------------------------
Pozor, vnútri chýba poster NUCLEAR ASSAULT!


























http://leteckaposta.cz/997250102



























Pozri aj: http://muzika-komunika.blogspot.sk/2012/03/spomienky.html

------------

Slovakian rock magazine from 90´s.

Mišo

1 komentár:

  1. pekny den:) chcem sa len opýtať či časopis obsahuje aj interview s Metallicou v júni 1993 z interu. tlačovú konferenciu tlmočila moja mama a nanešťastie sa mi nikdy nepodarilo nájsť ten interview, viem len že tam bolo prirodzene veľa novinárov. ak tam náhodou je (poprípade s fotkami), nedal by sa prosím niekde odfotiť a pridať? má to pre mňa nesmiernú hodnotu, veľmi to ocením

    OdpovedaťOdstrániť